A.T.U Angebote

Poprzedni temat «» Następny temat
Zawór N75
Autor Wiadomość
speeder 
Administrator


Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 361
Skąd: Lubin
Poziom: 17
HP: 18/630
 3%
MP: 301/301
 100%
EXP: 30/41
 73%
Wysłany: 2011-09-01, 15:09   Zawór N75

Zawór N75 to inaczej zawór ograniczania ciśnienia doładowania.

Jak wiadomo,silnik TDI wyposażony jest w turbosprężarkę o regulowanej geometrii, która dokładnie dopasowuje ciśnienie doładowania do warunków pracy silnika.

Zawór ograniczania ciśnienia
doładowania jest sterowany przez sterownik silnika.

W zależnośći od współczynnika sygnału
sterującego ,zawór N75 ustala podciśnienie w siłowniku,
ustawiającym łopatki sterujące turbosprężarki.

Jak zaobserwować skutki uszkodzenia zaworu?

•Do siłownika kierującego łopatkami turbiny, dociera ciśnienie atmosferyczne. Ciśnienie
doładowania jest wówczas mniejsze a co za tym idzie silnik ma mniejszą moc

N75 TDI.png
Plik ściągnięto 4257 raz(y) 49,56 KB

 
     
Poziom: 17 HP   3%   18/630
   MP   100%   301/301
   EXP   73%   30/41
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Copyright 2011 by dieselforum.pl All rights reserved!
Kopiowanie treści i szaty graficznej strony bez zgody administratora zabronione!
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Support forum by phpBB3 Assistant